Tumblelog by Soup.io
Newer posts are loading.
You are at the newest post.
Click here to check if anything new just came in.

September 15 2014

thatsridicarus
2574 d278 500
Reposted bybeeboptimmoe

October 07 2013

thestarlesswanderer:

How was Looney Tunes Back In Action even a real movie like what even

image

THERE ARE DALEKS IN THIS

image

LEGIT DALEKS

AND THEN image

YOU HAVE SCOOBY DOO THREATENING LIVE ACTION SHAGGY

image

YOU HAVE BRENDAN FRASER PLAYING BRENDAN FRASER PLAYED BY BRENDAN FRASER PUNCHING ANOTHER BRENDAN FRASER IN THE FACE

image

WAS THERE EVEN A SCRIPT


Reposted byTARDISnibotwormstachelost-in-spacewilczaMissPunchlinebiosZuruireloveutionJaanis93emciuPaseroVirusabsinthicv3bsovolldostatrantahaszraasilmeboseydivicoloredgrayscaleNorkNorkschottladenSakerosMissDeWordegeek4lifeSoulPLmelicaaDerOrwischermonkeyvaultIhezalcellfalscheweltspinatlasagne

May 22 2012

thatsridicarus

April 19 2012

thatsridicarus

Ducks always lose to rodents :,[

Me: I wonder why are the ducks in cartoons always get mistreated. 

Donald duck, daffy duck... 

PSYDUCK.
Tina: XDDDDDDDDD /snort/ HAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Me: Psyduck's an idiot but he's strong enough if you beat his head enough
Tina: true. Daffy is a killer in idiot's disguise. Donald... he's just a nice family type of guy who get mistreated and taken advantage.
Me: Daffy can be a sadist sometimes
Tina: true.
Me: And we all understand why donald has his temper. But Daffy... i guess all that sadistic behavior comes from jealousy cuz everyone loves Bugs more...
Tina: Very True
Me: *sob* Ducks always lose to rodents T~T
Tina: But he made a great best friend for Bugs LOLOLOL
Me: mhm bugs & daffy, buddies foever & if bugs is like mickey & daffy is like donald then is Taz their Goofy?
Tina: Taz ain't one of Bugs & Daffy's buddies. He's more like Porky the Pig, so I can say Goofy is Porky the Pig or that really fast mouse. Andale andale ariba ariba yeehaaa!!
Me: lol that guy suits Panchito more
Tina: Just cuz he's Mexican? Dude that's racist.
Me: Jk jk... what about the yellow female duck character in looney tunes? whats her name again? Oh wait, her name's Melissa. She's like Daisy. While Lola is like Minnie but Lola's attitude is WAY BADASS than Minnie. Minnie's a sweet goody-goody while Lola Can bitch sometimes.
Tina: How bout the ducks in Tiny Toon?
Me: uhhh i forgot their names but the bunnies are Buster & Babs bunny
Tina: God i love Babs. And Lola is one of the boys, yo, but hot tamales all the way.
Me: Yup. She has attitude & she hates being called "doll" lol
Tina: .....yup... i love her... no homo.

May 23 2011

thatsridicarus
Older posts are this way If this message doesn't go away, click anywhere on the page to continue loading posts.
Could not load more posts
Maybe Soup is currently being updated? I'll try again automatically in a few seconds...
Just a second, loading more posts...
You've reached the end.

Don't be the product, buy the product!

Schweinderl