Tumblelog by Soup.io
Newer posts are loading.
You are at the newest post.
Click here to check if anything new just came in.

February 10 2019

thatsridicarus
Still having them Sally Face feels after watching a few youtubers' gameplay. This was again a redraw of a comic I doodled when i was bored at the office. Tbh I dont even like TikTok memes 🙃

February 05 2019

thatsridicarus
A thought i had of a conversation with someone. Poured into a little comic because I felt like it.
Reposted bygafcomicsghalbadiousmanxx
thatsridicarus
4245 c2dc 500
Comic-ified a tweet about yet another relatable situation seeing someone you envy get a compliment
Reposted bycomics comics
thatsridicarus
4244 ac21 500
Lately i’ve been listening to Wine and Crime podcast at work n i was kinda wondering if my sudden boost of interest is cuz of hanging out with Vin_Madja a couple of times…
Reposted bycomicsztmoi
thatsridicarus
4242 1c63 500

Inconsistent reflexes

Tapas Webtoon

Reposted bylilaschwarzgafcomicscarsten233
thatsridicarus
4241 d5f0 500

There’s a lot of very talented 17-year-olds in Instagram, just like there’s a lot of very talented 15-yr-olds in deviantART back in 2009… Oh wait they’re the same people. it’s been 2 years.

tapas | webtoon

Reposted bycomicsmanxx

September 23 2018

thatsridicarus
9173 6ea6 500
When you replayed a childhood song and it’s bilingual and you’ve only recently noticed the singers’ thick accent during the english verses which sounds quite normal when you were kids…

Nothing wrong with that though. Also here’s the song I’m talking about.

August 21 2018

thatsridicarus

July 04 2018

thatsridicarus

May 26 2018

Contradicting Thoughts: am I worth being copied
Toldja I'd made it a series. These two sins won't stop bothering me with their separate suggestions everytime i wanna make a desicion. Each of them mean well but theres still that jerkface element lying in their suggestions.

No really, I don't mind y'all copying my artworks (not tracing, copying) and photos, as long as you give credit or tag me.

March 17 2018

What's it like being another year older?
Something I kept asking people who are a year older or a few months older than me, supposedly in preparation to turning into their age.

Let's make a petition to stop asking people this question... at least after they turn 20 onwards cuz admittedly it's getting tiresome.

Webtoon | Tapas
Reposted bycomics comics

February 24 2018

Similar ideas shouldn't stop you from creating
Sorry cuz I'm not sorry for my opinion on showing off your art despite people having done similar artworks before.

Nobody ever said this to me back when I was starting, so I felt the need to say this to somebody. Someone in deviantART told me their friend stopped writing and took down her fanfics and her blog account just cuz people accused her of copying someone else's fanfics and bashed her fics when it was all a coincidence. And in an Ear Biscuits episode Rhett & Link spoke about the numerous of scrapped out video ideas just cuz other Youtubers have beat them to making videos they were planning to make. It's really sad hearing this and I kinda wanna see their works cuz they've worked hard on something and y'all know how it feels to have something you've spent time working on thrown into the trash just like that. It's frustrating.

If this is the case then you gotta put a disclaimer on the comments or something. Don't let a small coincidence make people think you're an idea thief.


Reposted bycomicsmaciekpghalbadious

February 06 2018

Hufflehug?
thought of myoo89 again and i had this comic idea for months.

fyi we were sorted in the old pottermore back in 2012 but we didnt bother trying out the new one cuz of our tight work schedules & we kinda don't wanna be sorted in any other houses.

December 31 2017

Competitive mode. Activated.
This is one of those "me: ____ also me: ____" memes. Comic-ified from a status update cuz the idea popped out when I was swimming this morning.

Webtoon | Tapas

November 12 2017

thatsridicarus
2016

The time i invaded Musfirah's privacy and turned her into Melanie Martinez. Or, the time that I wanted to make comics like my childhood comics again because I miss the feeling of innocently peeking at people in bathrooms without everyone thinking im a pervert.

That’s my current hair, yep, & the mint wings from this comic return.

Btw I’m aware that Melanie has a new music video for Soap (prequel-ing Training Wheels) & doesn’t look like that anymore, but I had this idea since last November I think & the vid didnt come out yet then

October 28 2017

thatsridicarus
I hate it when I'm in the middle of performing a song cover and suddenly someone taps my shoulder and i'm transported back at my desk >:(
Yeah this happened for real in the office a few months ago. I was actually screaming. Prida & Ribka were like wtf dude chill yo.
 
Song: "Eon" by Celldweller. Made with Sketchbook Pro.

October 21 2017

thatsridicarus
tried making a comic in Sketchbook Pro. two of my friends said in the second panel I look like a titan from SNK [X][X]

October 01 2017

I'M AN ADULT
Turned an old tweet into a comic and kinda messed up the order of the events, but y'all get the message.

Webtoon | Tapas
Reposted byZuruidivicomicsghalbadiouscornismoppieRekrut-Kp125werhamsterflauschfischLogHiMamietta-worldfinkreghEineFragevonStilnodifferencecarlandlouisearenstrzepykundelgrizzlychickenanuszkapiraniaMrCoffeinayaomg-archyflamingoJuNeonstrzepycarlandlouisetutusthemerigold

June 12 2017

thatsridicarus
7273 f0bd 500
As an animator and graphic designer, I find my envy towards amazing musicians way higher compared to my envy towards better animators and artists (which is sometimes nonexistent).
Reposted bycomics comics
Older posts are this way If this message doesn't go away, click anywhere on the page to continue loading posts.
Could not load more posts
Maybe Soup is currently being updated? I'll try again automatically in a few seconds...
Just a second, loading more posts...
You've reached the end.

Don't be the product, buy the product!

Schweinderl