Tumblelog by Soup.io
Newer posts are loading.
You are at the newest post.
Click here to check if anything new just came in.

April 27 2019

thatsridicarus
thatsridicarus
Happy National Siblings Day, everyone give yer sisters n brothers an unsuspecting glomp!

Anyway I never thought I'd finish this on National Siblings Day, it's a weird coincicence. But yep I totally got this idea from  @kadeart 's Baymax vs Toothless comic, n adddd a few sumfin' sumfin'.
Thinking about it if it werent to spomtaneously one-up Luther in here, Diego probably wouldnt just randomly hug Vanya or anyone. Not Klaus though. Klaus just likes hugs.
Reposted byLogHiMaMrCoffezouza
thatsridicarus

🅱️EN 🔟 a.k.a. 🅱️entacles 🔟tacles
Because I just HAD TO do this crossover
Reposted bypsygate psygate
thatsridicarus
And then Vanya goes on destroying the wolrd & blowing up everybody in sight, including her protection squad brothers 😆
Couldnt resist digitizing this doodle cuz if I havent said it enough, Vanya deserves a lot better.

Allison n Luther would be the Vanya Care Squad (but Luther wont do a good job after locking her up n stuff
Reposted byLogHiMa LogHiMa
thatsridicarus
Nothing says "dressed to kill" like combining dapper suits with bright animatronic cartoonish masks
Reposted bydrfredLogHiMa
thatsridicarus
007 🎻 The White Violin 🎻 Vanya

I don't get why some people hate her tbh (well to each their own) but she's always been one of my favorites from the start. Idk I could be drawn to her use of music to channel her powers, or, like most people, her frustration of being lied to for not having powers from the start & realizing she's the most powerful one of them all.
Tbh I prefer her short hair in the comics, but hey, TV Vanya has a suit, and she looks dapper af.
thatsridicarus
00.06 🐙 The Horror 🐙 Ben

When i was linearting this it was pretty exciting but then i forgot about not exactly knowing the color of his 🅱️entacles, looking at other people's fanart doesn't do justice cuz the colors are all inconsistent, so i went with whatever & tried masking the horror (no pun intended) with layers of multiply & overlay. Soooo thats actually not blood.
Reposted byLogHiMa LogHiMa
thatsridicarus
00.05 ☕ The Boy ☕ Five

And the award for the least changes made goes to... old man-boy time teleporter right here who puts the "sass" in "assassin". He sits right up there with ouija boi, knife boi & bentacle boi being mostly everyone's favorite characters.
All that sass, coffee & murderous intentions & determination to save the world, surpressed in one small body. Can you even imagine. 
Reposted byLogHiMa LogHiMa
thatsridicarus

00.04 👻 The Séance 👻 Klaus

Everyone's favorite comic relief junkie bby! Iconic outfits, iconic lines, and all that trauma he went through he just sorta gives off that vibe that makes us automatically wanna hug & protect him & never let go.
And to go with Allison having purple hair they gotra let Klaus wear black lipstick too, just like in the comics.
Reposted byLogHiMa LogHiMa
thatsridicarus
00.03 💋 The Rumor 💋 Allison

Of all the Hargreeves kids, her power's my favorite. I mean yeah time travel is neat, & audiokinesis is rad, but realistically i'd like to have the power of fact manipulation. Maybe cuz I'm a n00b liar & i wanted to lie so good my lies become truths.
Also please let her have purple hair in season 2
Reposted byLogHiMa LogHiMa
thatsridicarus
00.02 🔪 The Kraken 🔪 Diego

Dayum I love this pose sm 😍 he sorta accidentally looks more badass 😂 especially with that knife in his mouth. Do y'all ever think he does Wolverine poses with his knives? Krakverine though 😂
He needs to show off his actual power - holding his breath indefinitely - in season 2, I'm kinda sad that some people only know him for knife-throwing precision :
Reposted byLogHiMa LogHiMa
thatsridicarus

00.01 🌑 Spaceboy 🌑 Luther

Lots of people are doing the comic vs TV Umbrella Academy fanart, and I've sketched a bunch of them like a month ago, starting with Vanya though but I guess when it comes to coloring imma just have to go with the right order. Here's a sad Luther after finding out Old Man Reggie sent him to the moon for nothing & never read his letters for all of those years.
Reposted byLogHiMa LogHiMa
thatsridicarus
Klausie Maki & Benwurst.
Back when Heroes was the peak meme TV show i remember drawing the characters as sushi & sausages too, so now i guess it's TUA's turn
thatsridicarus
It's late and I'm tired, I just wanna draw a blissful Vanya against a chaotic background
thatsridicarus
The crossover we didnt think we need...
Btw someone needs to do a fanart of the Hargreeves Kids as Pokemon trainers, n what pokemon they'd own. Im not that big of a fan so idk the new ones except the starters.

March 27 2019

thatsridicarus
7600 13aa 500
More Luther & his whining 🐒
Reposted bysoadystaMrCoffetimmoediviensomme
thatsridicarus
7597 f4bc 500
wheeeeeeeeeeeee.jpeg
a.k.a. everyone's favorite scene with the ice-cream truck
Reposted bytimmoe timmoe
thatsridicarus
7594 6247 500
Pretty sure Ben didnt take Klaus' drugs but his facial expression makes y'all think otherwise
Reposted bytimmoe timmoe
thatsridicarus
7591 b342 500
😾5⃣

What kind of animals would the other Hargreeves kids be? According to some posts in Tumblr, Vanya would be a penguin (social anxiety & looks good in suits), Ben's an octopus for obvious reasons, Luther's a monkey/gorilla also for obvious reasons (n a bear fits him too). Allison's a fox, & though his nickname suggest that he should be a squid, I kinda want Diego to be a sabertooth tiger just like the Diego from Ice Age. & anything that's soft, cute & fluffy would fit Klaus just fine.

March 24 2019

thatsridicarus

And some love for Hazel & ChaCha i guess... Back when the comics came out i never drew fanart of them cuz i only read The Apocalypse Suite, n they first appeared in Dallas. So i guess this is the first time i draw them.

P.s. for those who don't see it yet, Hazel's thumbs are in the donut holes
Reposted bytimmoe timmoe
Older posts are this way If this message doesn't go away, click anywhere on the page to continue loading posts.
Could not load more posts
Maybe Soup is currently being updated? I'll try again automatically in a few seconds...
Just a second, loading more posts...
You've reached the end.

Don't be the product, buy the product!

Schweinderl